Welkom! Waarom dit blog?

Beste lezer,

Welkom op mijn blog over Schiebroek. Per 1 januari 2012 ben ik aangenomen als programma manager voor de wijken Schiebroek en Rotterdam centrum bij Havensteder. Havensteder is een Rotterdamse woningcorporatie. Ik werk op de afdeling gebiedsontwikkeling en ik houd mij bezig met de sociale & economische ontwikkelingen in Schiebroek & Rotterdam centrum.

Schiebroek is voor mij een nieuwe en onbekende wijk. Op dit blog leg ik verslag over mijn ontdekkingen in Schiebroek. Leuke initiatieven, vragen over de wijk, interessante wetenswaardigheden en activiteiten in de wijk.

Door de zoektocht op een blog vast te leggen, wil ik informatie delen met iedereen die betrokken is bij Schiebroek. Bewoners, collega’s, corporatieliefhebbers, professionals in de wijk; dit blog is voor iedereen!

Daarnaast hoop ik dat mensen uit Schiebroek hun tips, ontdekkingen en reacties op mijn stukjes geven, zodat ik de wijk en haar bewoners goed leer kennen. En zo mijn werk als programma manager beter kan laten aansluiten bij de ideeën en wensen van de bewoners in de wijk. Dus voel je vrij om te reageren op mijn stukjes!

Tot slot wil ik met dit blog een brug slaan tussen de corporatie en bewoners. Wat doen we eigenlijk op onze afdeling gebiedsontwikkeling? Waar houden we ons mee bezig als we naar een wijk kijken? Wat is een wijkvisie? Op deze vragen wil ik het komend jaar antwoord geven in verschillende posts.

Groeten, Anne Klusman

Een Reactie op “Welkom! Waarom dit blog?

  1. Hoi Anne, succes met je blog, leuk initiatief. ik zal je op de voet volgen.
    Groet, Debora

Geef een reactie

