1e Ganzerock markt was een succes!

Afgelopen zaterdag was de eerste Ganzerockt markt op het Ganzerikplein. Dit evenement werd georganiseerd door bewoners uit de Vergeet-me-niet-buurt en ondersteund door Havensteder, de deelgemeente en Thermiek.

Het was een prachtige middag; zonnig en gezellig. Jan-Cees van Duin, voorzitter van deelgemeente HIS opende de markt. Er waren veel verschillende kraampjes en ik begreep van een aantal stand-houders dat er goed verkocht werd. Het Jos Valster trio vrolijkte de middag op met live-muziek. Voor kinderen was er een springkussen en ze waren niet bij onze stand weg te krijgen. Ik denk dat de pepermuntjes en lolly’s hier ook iets mee te maken hadden!  Verder kwamen veel bewoners uit de Vergeet-me-niet buurt in onze Havensteder-stand balkonbakken vullen met bloemen. Ik ben benieuwd hoe de bakken deze zomer de wijk opfleuren!

Er was zelfs een primeur… Bart Kesselaar, onze gebiedsmanager, was er ook en heeft zijn eerste tweet ooit geschreven, terplekke over… jawel..  de Ganzerockt mart! Kijk op https://twitter.com/#!/BartKesselaarvoor de tweet met foto.

Ikzelf  heb met 26 mensen uit Schiebroek gesproken over Schiebroek; wat zijn de mooie plekken, waar kom je liever niet en wat zou je als eerste veranderen in Schiebroek als je superkrachten zou hebben? Ik vond het erg inspirerend. De uitkomsten van deze gesprekken post ik uiterlijk a.s. woensdag op dit blog.

Kortom: het was een mooie, gezellige dag! Hierbij wil ik alle vrijwilligers uit de klankbordgroep Vergeet-me-niet-buurt hartelijk bedanken voor hun geweldige inzet. En natuurlijk ook bedankt aan alle andere mensen (vrijwillig of niet) voor hun inzet. Volgend jaar weer?!

Een Reactie op “1e Ganzerock markt was een succes!

  1. Het was afgelopen zaterdag zeker een feestje op het Ganzerikplein. Ook de bewonersorganisatie Leven in Schiebroek was aanwezig ter ondersteuning van dit eerste evenement van de Vergeetmijnietbuurt.

Geef een reactie

