Sloopgebied 2.0

tekening op sloopgebied nox2In 2013 ga ik meer gebruik maken van twitter, blog en Yammer (intern Havensteder facebook). En daar ga ik nu mee beginnen met een try out om nieuwe ideeën te verwerven voor het Nox sloopgebied aan de Peppelweg.

We weten inmiddels dat de bewoners graag de veldjes willen gebruiken als speelplek voor (jonge) kinderen. Ook is duidelijk geworden dat we weinig geld kunnen besteden aan de inrichting. Gelukkig hoeven goede ideeën niet duur te zijn! En naar die goede ideeën ben ik nu opzoek.

Via twitter heb ik voor het eerst een #durftevragen tweet geplaatst. Ben benieuwd of dat iets oplevert. Ook heb ik intern, via Yammer, een oproep gedaan bij collega’s of zij nog tips en suggesties hebben voor een leuke, kindvriendelijke en vooral ook kind-uitdagende inrichting! Ik ga alle reacties die interessant zijn voor de inrichting plaatsen op m’n blog.

Zelf heb ik de volgende mogelijkheden:
– Intern kan ik via een collega in het Oude Noorden bloembakken en afrastering krijgen om het terrein af te schermen van de weg.
– Qua invulling zou ik bij gemeente werken kunnen pijlen of zij nog boomstronken of ander groen over hebben om in te klauteren…?!
– Zonnebloemen zijn ook zo geplant.

Wie vult aan? Alle ideeën mogen!

To be continued…

Geef een reactie

